21/1/09

H Dyffy στην Αθήνα

Η Ουαλή πιτσιρίκα, που με το «Mercy» έφτασε τον περασμένο Φεβρουάριο στην κορυφή της βρετανικής σκηνής, θα τραγουδήσει στις 19 Ιουνίου στο Ελληνικό. «Η πορεία μου στη σκηνή δεν θα είναι ένα one night stand». Με αυτήν τη φράση είχε απαντήσει η Ντάφι σε όσους πίστευαν ότι δεν έχει μέλλον αυτή η πιτσιρίκα από την Ουαλία, πρώην σερβιτόρα, που τον περασμένο Φεβρουάριο με το τραγούδι «Mercy» βρέθηκε στην κορυφή της βρετανικής σκηνής. Τώρα, με το ντεμπούτο της, το «Rockferry», να έχει πουλήσει πάνω από τεσσεράμισι εκατομμύρια αντίτυπα και ένα νέο άλμπουμ να ετοιμάζεται μέσα στον χρόνο, η Ντάφι έρχεται να παίξει ζωντανά επιτυχίες της, όπως το «Stepping Stone» και το «Mercy», στις 19 Ιουνίου, πρώτη μέρα του διήμέρου Φεστιβάλ Ejekt (Ολυμπιακό Κέντρο Ξιφασκίας, Ελληνικό).

«Αυτό που με εξοργίζει είναι ότι ο κόσμος θεωρεί τη μουσική μου σαν μια αναβίωση της σόουλ από το '60», έλεγε η ίδια, όταν το πρώτο της τραγούδι, το «Rockferry», προκάλεσε θόρυβο γύρω από το όνομά της. «Το άλμπουμ μου έχει λίγο από όλα. Εχω επηρεαστεί και από τη θρυλική σόουλ της Motown του '60 και από τον ρυθμό της φανκ του '70 και από τη Sade του '80 και από τις παραγωγές του '90».

Με αυτήν τη μουσική η Εϊμι Αν Ντάφι, που ως έφηβη διώχθηκε από τη σχολική χωρωδία επειδή η φωνή της ήταν πολύ έντονη, έγινε μέσα σε μερικούς μήνες η νέα σταρ της βρετανικής σκηνής. Ενώ φέτος είναι υποψήφια για τρία Γκράμι.

«Στην αρχή ήμουν πολύ φοβισμένη και ανασφαλής», έχει πει. Ηταν η εποχή που άλλοι την συνέκριναν με την Αρίθα Φράνκλιν και την Ντάστι Σπρίνγκφιλντ και άλλοι δεν της έδιναν παρά μερικούς μήνες διάρκεια. «Δεν ξεχνάω ποτέ ότι μερικά χρόνια πριν κανείς δεν έδινε σημασία στη μουσική μου, δεν είχα δεκάρα και ένιωθα απελπισμένη και χωρίς σκοπό». Οπότε δεν θέλει να μεταμορφωθεί σε ντίβα της σκηνής αλλά να συνεχίσει να κυκλοφορεί τα τραγούδια της. «Το μόνο που μπορώ να κάνω», εξηγεί, «είναι να διηγούμαι ιστορίες μέσα από τα τραγούδια μου. Το καθένα από αυτά αποκαλύπτει και μια άλλη πλευρά μου».

Πηγή: Εφημερίδα Ελευθεροτυπία

Δεν υπάρχουν σχόλια: